søndag den 5. august 2012

en masse syning

Både i går og i dag har jeg haft en masse tid til at sy, for Mathias har sovet nogle lange lure og Oliver har hjulpet Brian i haven. Brians gudfar har spurgt til mit Iphone etui, så jeg har syet lidt forskellige, så han havde noget at vælge imellem (men nu bliver jeg nødt til at sy nogle nye til ham, for hans HTC telefon er større end en Iphone!).


Jeg har også syet et par bukser og en nederdel færdigt. Og da vi ikke selv kan bruges tøjet, laver jeg en "Til salg" side her på bloggen, og så kan interesserede kigge der. Og ellers bruger jeg det til gaver, når der forhåbentlig kommer flere børn i familien og vennekredsen :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...