fredag den 31. august 2012

Flere sommerfugle

I går blev jeg færdig med de sidste af de 20 indbydelser med sommerfugle, som en kvinde skal bruge til sin 40 års fødselsdag. Jeg håber, hun bliver tilfreds med kortene. Jeg synes, det er en sjov ide at lave forskellige indbydelser, for de fleste gæster ser jo alligevel ikke hinandens indbydelser!


Jeg fik også klippet rib til et par bukser og to nederdele, som er næsten færdige. Og samtidig fik jeg gjort klar til at male to sætterkasser og en skammel. Det var nemlig planen, at min far skulle hente begge drenge i institutionen og så skulle de med derhjem og hygge til i morgen, og så ville jeg jo have lidt tid til de kreative projekter :D Men Mathias har været lidt sløj hele ugen og her til morgen kastede han så op (lige uden for vuggestuen!), så planerne er lidt ændrede. Nu hygger manden og jeg herhjemme med Mathias i aften, mens Oliver sover hos mormor og morfar. Måske får jeg tid til lidt kreativitet i weekenden, måske ikke!

God weekend derude :o)

3 kommentarer:

  1. Sikke mange fine kort, du efterhånden har fået lavet Pia, du er bare dygtig. Synd for din søn, at han blev syg, men mon ik du nok skal få tid til lidt kreatid, du må i hvertfald have en dejlig weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena.. Han er heldigvis i klar bedring, så skal nok nå lidt mere kreativt end det jeg allerede har nået her til aften.. Jeg ville kommentere dit indlæg og ønske god weekend, men kunne ikke finde "Kommenter"-knappen (eller hvad det nu hedder...) Er det når du blogger fra mobilen? Rigtig dejlig weekend :)

      Slet
  2. Hej Pia. Det lyder vel nok godt at din søn er kommet i bedring. Ja lige præcis, når jeg blokker fra Iphonen, kan jeg ikke finde ud af at indstille, så der kan tilføjes kommentar. Hved ikke om det kan lade sig gøre, jeg kan i hvertfald ikke hitte ud af det. Igen igen god weekend:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...