fredag den 31. august 2012

Gang i lidt af det kreative..

Mathias er i bedring, og han har nydt at lege stille og roligt på gulvet, mens manden vaskede op :) Og så havde jeg jo lige mulighed for at ordne lidt i haven. Først blev rosen klippet lidt ned, og der kom lige tre små smukker roser ind i en vase.


Det var en ret stor opvask, så det tog lidt tid, før manden var færdig, og i mellemtiden nåede jeg også at få malet mine to sætterkasser første gang. Her første gang har jeg brugt en rest træmaling, fra da vi flyttede ind i huset og derfor malede vinduesrammer og trælister. Den firkantede skal have en hvid ramme (tror jeg), og rummene skal være i lilla farver/mønstre/nuancer - den er nemlig til mig selv :)


Mathias er nu lagt i seng, så nu er det endelig tid til lidt voksen/kærestetid. Vi skulle jo have været i Tivoli, men som en lille erstatning har jeg bagt en kakaokage


GOD WEEKEND

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...