søndag den 19. august 2012

Håndbold-weekend

Det meste af weekenden er desværre gået med at sidde ved dommerbord for 'min' håndboldklub, som har afholdt deres store årlige ungdomsstævne. Derfor er der heller ikke så meget at vise frem :( Men lidt er der da, og det er (forhåbentlig) mums!

Min mor skal holde 50års fødselsdag på søndag og jeg skal bage og pynte kagerne :o) Her i weekenden har jeg bagt de 5 chocolate mud cake bunde, og når jeg nu alligevel bagte kom der også lidt ekstra muffins i ovnen. En af mine kollegaerne fik mig til at love at tage kage med til vores ugentlige afdelingsmøde i morgen. Muffins'ne er pyntet med Dr. Oetkers jordbærkagemousse, den var nem at lave, men blev ikke så stiv/fast, så synes moussen faldt lidt sammen på kagerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...