fredag den 3. august 2012

Helt i kage

I går gik det helt i kage derhjemme! Altså helt bogstaveligt, for jeg bagte hele tre ting. Først blev bunden til islagkagen bagt, og i aften skal jeg så lave isen. Denne gang bruger jeg ikke Daim, men Toblerone. Lidt sjovt, for i går læste jeg på min veninde Ibens blog at hun også havde lavet islagkagen med Toblerone. Min mand har fødselsdag i morgen, og det skal fejes med den nærmeste del af familien.

Så røg to plader scones ind. Jeg brugte ekstra chokolade (ca 150 g i stedet for 100 g), for som min veninde Line siger "Man kan aldrig få for meget chokolade" :)


Og til sidst røg der lige et par brunsvigere i ovnen. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om brunsviger, men for nogle år siden smagte jeg denne, som min håndboldveninde Maiken havde bagt. Og den var lækker, men synes ikke så godt om min egen, for der er alt for meget fyld :(

Grunden til, at jeg bagte så meget, var, at det er min tur til at medbringe morgenmad på arbejdet her til morgen. Kollegaerne tog godt imod både brunsviger og scones, og resten kan vi bruges til at fejre manden i morgen :D

2 kommentarer:

  1. Mums det ser nu endnu engang smadder lækkert ud. Og stort tillykke med manden, håber I får en dejlig dag i morgen. Jeg er forresten blevet færdige med de to flettede tasker af dine tebreve. Ligger billeder ud i morgen af dem.

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Elsker bare at bage :) Ihh, du er alt for hurtig med de tasker!! :o)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...