søndag den 5. august 2012

Hvad gi'r man manden..

.. der ikke rigtig ønsker sig noget? Min mand havde jo fødselsdag i går, og hans ønsker er oftest tøj. Altså vores største fælles ønske er jo at få bygget et ekstra skur, så vi har plads til cykler, cykelvogn, klapvogn og barnevogn. Og ellers vil vi jo gerne have sat lidt mere vores eget præg på huset, så det viser vores smag og ikke den tidligere ejers smag! Så jeg fik ideen til at ændre en lille ting, men det er nok noget de fleste gæster vil lægge mærke til!

Før så det sådan ud:
Nu ser der sådan her ud:

Hvad synes I? Er det ikke en klar forbedring? Og manden er faktisk blevet ret glad for resultatet :)

For lidt tid siden, vandt jeg jo en Give Away og i går modtog jeg så de 5x strygestof. Jeg har ingen planer med det lige nu, så det var også lidt svært at vælge mellem de mange farver.. Jeg fik lov til lige at bestille to ekstra ting, så jeg fik lige et flot papir (som skal bruges til min sætterkasse) og så et sort ark wallstickerfolie (har ingen planer, men måtte bare have det :D) med i brevet.

I går bestilte min svigerinde og jeg (igen) tøj hos Ida T - der er udsalg og dermed 50 % på mange varer og som medlem af deres Mama Club får man pt yderligere 20 %. Vi mangler desværre/heldigvis nærmest intet tøj til drengene det næste lange stykke tid, men så fandt jeg bare dette fine sengetøj til Mathias. Vuggestuen har nemlig flyttet ham fra barnevogn og babydyne til krybbe med juniordyne, og han har slet intet juniorbetræk. (og mens jeg skriver dette, kommer jeg pludselig i tanke om de 4-5 sæt juniorsengetøj han/vi har fået af min svigerindes svigerinde - hovsa!).

I dag faldt jeg over disse to chai varianter nede i Rema1000, mon de smager lige så godt som min hjemmelavede chai?

Mathias er lige blevet lagt ud og sove i barnevognen, og Oliver hjælper Brian ude i haven, så jeg vil fluks udnytte tiden og komme videre med mine utallige syprojekter.

4 kommentarer:

  1. Hold fast en fin postkasse I har fået, en virkelig fin forbedring må man sige:-) Han må da ha`blevet glad for denne fine fødselsdagsgave:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også helt vild med den! Og navneskiltet er jeg også helt skudt i :) Og manden er også glad.. Totalt win-win!

      Slet
  2. Ej, hvor er jeg helt vild med navneskiltet på postkassen. Hvor er det dog godt fundet på! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk er det min mormor og morfars nabo, som havde på deres postkasse, og de købte så en til min mormor og morfar. Og hun hjalp så mig med at bestille den, for jeg er ikke på Trendsales. Men jeg synes også den er rigtig fin og skiller sig lidt ud fra de andre postkasser i området :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...