onsdag den 15. august 2012

Hverdag

Så er vi allerede i gang med hverdagen! Øv, der er ikke meget tid til at hygge med børnene og med det kreative :(

Mandag var jeg nødt til at arbejde hjemme, fordi Mathias stadig havde feber. Heldigvis fik han sovet en laaang lur på 5 timer, og så var feberen væk. Det betød at jeg kunne klippe-klistre lidt om aftenen. I går var der travlt på jobbet, så jeg nåede kun lige hjem kl 18, og så afsted til møde i grundejerforeningens bestyrelse resten af aftenen. I dag har jeg nået lidt mere klippe-klistren, men det er sørme svært at nå i hverdagen. Øv altså! Men lidt kort er det blevet til, og igen kan man se hvor gode de gamle Pickwick teposer med 'rammer' egner sig til forskellige rosetter (det røde kort øverst til højre):


Ny uge betyder for tiden også ny bog, og i denne uge læser jeg Annamette Fuhrmanns bog, og den er ganske underholdende :) Og så har jeg i dag modtaget det fineste røde Marimekko stof fra Helene - tusind tak :) Det er dejligt (og overraskende), når folk man slet ikke kender i virkeligheden, er så gavmilde.

4 kommentarer:

  1. hvor er dine kort fine, det ser ud til at være et vældigt stykke arbejde at folde og klistre på i system :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man vænner sig lidt til at klargøre teposerne i passende 'hold' alt efter hvilke foldninger jeg bruger. Og tak :)

      Slet
  2. Det der med hverdagen gruer vi også for. Jeg er også spændt på hvormeget tid der er til det kreative. Men skønne kort du laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Iben.. Ja, lige nu når jeg ikke ret meget :(

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...