tirsdag den 7. august 2012

Hyggelige sommerfugle

I går aftes var jeg alene med ungerne. Efter aftensmaden var begge unger i bad, og de nyder og elsker begge at sidde sammen og plaske :) Da Mathias havde fået sin natflaske og var lagt i seng, satte Oliver og jeg os ude i køkkent med hver vores hyggeprojekter. Oliver tegnede, hvorefter han klippede tegningen i stykker. Han synes, det er fantastisk at få lov til at klippe, når jeg også sidder og klipper. Og jeg synes bare, det er skønt at dele de hyggelige krea-stunder med ham! Jeg klippede teposer og foldede en masse sommerfugle, så jeg nu har fået lavet nogle færdige kort.

Billedet er lidt dårligt, men det skyldtes det gråvejrsagtige aftenlys i går!

En af de gode ting ved at være begyndt på arbejde (altså udover jeg virkelig holder af mit arbejde!) er togturen. Jeg kører i tog ca. 2x 30 min hver dag, og det er min hellige læse-tid. I sidste uge fik jeg (endelig) læst Camilla Läckbergs "Fyrmesteren", og i dag er jeg begyndt på den næste bog i serien "Englemagersken". Når jeg er færdig med bogen, tror jeg, at jeg vil gå i gang med Gretelise Holms serie om journalisten Karin Sommer. Elsker bare bøger :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine:-) Her er Tobias og jeg også tit kreative sammen:-) Tobias kan bruge RIGTIG lang tid på at klippe ting ud af reklamer og lime dem på papir, og han er super god til det:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide med reklamer, det vil jeg da prøve sammen med Oliver :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...