lørdag den 11. august 2012

Kort

I den forgangne uge har jeg prioriteret at få motioneret lidt, efter en lidt for doven sommer. Jeg plejer at spille håndbold, men spiller pt ikke pga. mine museskader i begge arme, men jeg udnytter stadig muligheden for at deltage i løbetræningen to gange om ugen. Den er hårdere, og jeg får meget mere ud af det end mine egne løbeture :)

Lidt kreativt har jeg dog nået alligevel :) Lidt forslag til indbydelser til en fødselsdag:


På mit arbejde har vi disse Lipton teposer i en slags folie/metal. De er lidt sværere at folde og kræver tape under foldningen for at fastholde formen, men de bliver til flotte kort (det gule er med Lipton teposen):


Jeg har også fået syet to mobil etuier til min mands gudforældre, de har begge HTC Sensation XL, så jeg har måtte tilpasse mønstret lidt i forhold til Iphone. Jeg har syet efter 11 x 29,6 cm, og så håber jeg de passer, når de i løbet af næste uge kommer frem til Bornholm :)

Mathias har haft feber i dag, og Oliver var bare uheldig/sjusket/irriterende med ALT (spildte yoghurt til morgenmaden, malede og fik maling over det hele, tabte glasskål og fik igen yoghurt og også glasskår over det hele), så jeg håber på en god søndag, hvor vi kan hygge og jeg kan komme videre med nogle af de kreative projekter :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...