fredag den 24. august 2012

Masser af kage

Lige nu ønsker jeg mig et større køkken og et større køleskab! Min mor har jo fødselsdag på søndag, og jeg skal bage de 5-6 kager til dessert. Og jeg er allerede godt i gang, for jeg har taget fri fra arbejde i dag.

Her er hvad jeg skal bage:
Chocolate mud cake bunde (5 stk.) - gjort sidste weekend :)
Red velvet bunde (3 stk.) - done (står og damper af - se billede)
Alm. lyse bunde (2 stk.) - MANGLER
Lyse bunde med appelsin og mandel (2 stk.) - MANGLER
Matildekakaokage - i ovnen
Sukkerfri kakaobund (1 stk.) - MANGLER


Der skal jo selvfølgelig også noget imellem bundene, så senere i dag og i morgen skal jeg lave alt dette fyld:
Hyldeblomstmousse
Hindbærmousse
Hvid chokoladecreme
Mørk chokoladecreme
Hvid chokolade m. appelsin
Appelsinmousse

Så der er nok at se til i dag og i morgen. I morgen skal jeg også overtrække og pynte alle kagerne med fondant og det glæder jeg mig meget til :) Derudover skal jeg også lige have fikset et par fødselsdagskort til hende.. Godt der stadig er 5 timer til ungerne skal hentes!

4 kommentarer:

  1. MUMS hvor ser det bare vildt lækkert ud. Håber du tager et par billeder af de færdige kager, det kunne jeg i hvertfald vild godt tænke mig:-)
    Rigtig god fest og weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du kan tro jeg nok skal tage billeder og vise kagerne frem :) Også god weekend til dig.

      Slet
  2. Ej hvor lækkert, og hvor er du god til det... kager bliver jeg bare aldrig en haj til....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, elsker bare at bage.. Jeg synes det er så nemt at bage, for det er jo 'bare' at følge opskriften... Men kender flere som har det som dig :o) Tak for billedet og hårbåndet, fik det af posten i dag :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...