mandag den 6. august 2012

Teposer og kort

Jeg elsker overraskelser, så når jeg har solgt eller byttet nogle af mine ting, så sender jeg altid 2-3 af mine kort med som overraskelse til modtageren. Men det betyder nu, at mit kortlager er næsten tomt, så i går gik jeg i gang med at ordne og klippe lidt teposer.

Jeg har det med teposer, som mange i blogland har det med retro-stoffer! Jeg bliver helt glad over at finde en (for mig) ny tepose, derfor blev jeg ekstra glad, da jeg kiggede en stor pose teposer igennem. Posen har jeg fået via en gruppe på Facebook, og den har længe stået og samlet lidt støv. Men i går da jeg kiggede i den, fandt jeg flere skønne poser.


Jeg er helt vild med de lysblå yderst til venstre, de har bare den flotteste blå farve! Og så nogle "gamle" Pickwick med rammen er også et hit, for det giver lige lidt ekstra til mange foldninger med den ramme. Herunder har jeg brugt de "gamle" Pickwick til nogle foldede sommerfugle:


Her kan I se, hvordan man folder sommerfuglene.

2 kommentarer:

  1. Du laver også bare de skønneste kort - nu er jeg jo den heldige ejer af nogle af dem:-)
    Har også overvejet om jeg skulle se at komme igang med at lave nogle flere af dem, så lageret kan blive opdateret igen:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...