søndag den 12. august 2012

Vinder

Igen har jeg været så heldig at vinde en Give Away! Det er her jeg har vundet, men da der er hele fem præmier ved jeg endnu ikke hvilken af tingene, der lander i min postkasse :)

Mathias er desværre stadig feberramt, så det blev kun til et kort og ubrugeligt besøg hos det lokale månedlige genbrugsmarked, og selvom han har sovet meget, har jeg ikke nået særlig meget kreativt. Men så har jeg forsøgt at hygge lidt med Oliver i stedet for :)

Min veninde Anna fra håndbold har termin i slutningen af august, så det er vist på tide at få syet disse to juniorbetræk om til babybetræk! Og det er lykkedes i dag, jeg mangler bare lige at banke nogle tryklåse i (men det må jeg lige gøre i morgen)

2 kommentarer:

  1. Hejsa. Fin blog du har her :)
    Og tillykke med den vundne give away!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette.
      Tusind tak, og tak ;)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...