lørdag den 29. september 2012

Elefanthuer

I løbet af ugen har jeg arbejdet med et mønster på elefanthuer. Som tidligere nævnt blev det til Mathias for lille og det til Oliver for stort! Men i dag lykkedes det :)


Mathias var prøvemodel, for huen var til min niece Mathilde, som vi har holdt 1 års fødselsdag for i dag, men der skal helt sikkert også syes en hue til Mathias (har nemlig fået nyt stof hjem!). Begge huer er syet med fleece indvendig (billedet øverst til højre), så huerne er tykke og varme. Oliver blev glad for sin og ville beholde den på - indtil den faktisk var lidt for varm :)

Mathildes hjemmelavede del af gaven, var foruden elefanthuen, et par bukser og 2 ærteposer (som er fyldt med plastgranulat, så de kan vaskes)


Stemplet på det pink pap er fra Søstrene Grene.

Her til aften fik jeg ryddet lidt op på min kreahylde i køkkenet, og så fik jeg gjort 5 kort færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...