søndag den 9. september 2012

GIVE AWAY no. 1

Så er det tid til min første GIVE AWAY, bloggen er over et år og om ganske kort tid fylder min lille dreng 1 år. Det gør han d. 25. september og derfor trækkes vinderen denne dag :)

Det du kan vinde er et af mine hjemmelavede armbånd, og der er frit valg mellem de tre viste (lilla, lyserød og turkis) - samt en bunke af mine hjemmelavede kort med foldninger af teposer.


Hvis jeg i perioden kommer op på 40 faste læsere, trækker jeg 2 vindere af et armbånd og en bunke kort hver:)

Og nu til reglerne:

1 lod hvis du er fast læser og smider en kommentar herunder

3 lod hvis du er fast læser, laver et link til min Give Away på din blog (brug billedet :)) og lige smider en kommentar herunder

Vinderen trækkes som nævnt d. 25. september, så du kan deltage indtil d. 24. september kl. 24.

Rigtig god søndag og held og lykke :o)

15 kommentarer:

  1. Sikke fin give away... deltager med 3 lodder....

    SvarSlet
  2. Jeg er helt sikkert med Pia, rigtig flotte armbånd. 1 lod snupper jeg:-)

    SvarSlet
  3. 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  4. 1 lod på det turkise, tak.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  5. 3 lodder til mig. :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Er med på 1 lod, er helt vild med de armbånd! :D

    tinerdk@gmail.com
    xoxo
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne være med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  8. Super flotte smykker du laver, jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod :-)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte. Deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  10. Så fine armbånd - specielt det med tyrkis pynt er bedårende. Den 25. bliver en stor dag. Din søn fylder år (tillykke), give-awayen afsluttes og tænk sig...jeg har faktisk også fødselsdag...tror du ikke det giver held:)
    Deltager med eet lod. Hilsen Marlene

    SvarSlet
  11. Åh wauw. Jeg bliver altså nødt til at deltage med 3 lodder.. det lilla armbånd, det til venstre, er så smukt!
    http://snomme.blogspot.dk/2012/09/vind-fantastiske-armband.html

    SvarSlet
  12. Ihhh hvor fiiiiint <3 Følger dig som fast læser og har smidt dit link op på FB - så deltager med 3 lodder :) Krydser for at jeg er den heldige <3

    Kh
    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  13. Nupper et lod, men så skal du også snart vise mig hvordan man linker. Det glemte vi vist helt sidst.....Men kagen var god

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...