søndag den 2. september 2012

Hyggelig weekend

Jeg har både klippet, syet, malet og foldet, men da jeg har gang i MANGE projekter, er der ikke meget at vise frem i dag. Det eneste færdige, er disse to kort:



Jeg har længe søgt efter et mønster på en body, men det er ikke lykkedes, så nu har jeg endelig taget mig sammen til at lave mit eget efter en af vores købte bodyer. Jeg er i gang med syningen, men tråden driller, så nu holder jeg lige pause :)


I går aftes havde jeg en aftale med to af mine håndboldveninder, men den ene er højgravid (4 dage over termin), så hun meldte fra (forståeligt nok!). Så aftalen blev ændret lidt, så vi spiste pizza herhjemme sammen med min mand og ungerne, og så kørte min veninde og jeg i biografen. Vi så "Magic Mike", historien var lidt tynd, men der var mange yderst grinagtige indslag. Skønt med film, hvor man bare kunne slå hjernen helt fra og bare slappe af og more sig. Jeg ved ikke hvordan man sætter videoer ind, men her er et link til en masse lækre, afklædte mænd :)



Og tjek lige denne Give Away ud - det er et par skønne Sorel støvler (som jeg mangler helt vildt, fordi dem jeg havde, havde en fejl, så i stedet for støvler har jeg nu bare et tilgodebevis!!) Så jeg håber, jeg vinder :)

God søndag :o)

1 kommentar:

  1. det er nogle fine kort du får lavet, og bodyprojektet ser spændende ud, glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...