fredag den 7. september 2012

Kort og foldninger

De sidste par dage har jeg klippet og foldet foran tv'et, og i går aftes fik jeg så endelig sat de mange foldninger på kort. Jeg blev faktisk lidt overrasket over, hvor mange jeg havde fået foldet! Hele 10 kort blev det til (1 er ikke med på foto), og bagefter foldede jeg flere teposer, denne gang til en masse sommerfugle.


Jeg har fået læst Gretelise Holms "Paranoia", og selvom den er 10 år gammel er den rigtig god. Der er kun én ting, hvor man kan mærke alderen, og det er fordi der bliver nævnt disketter til computeren :) Jeg er nu i gang med bog nr. 2 i serien, og den hedder "Robinsonmordene".

Herunder får I lige de 9 kort lidt større, så i bedre kan se foldningen, som er fra "Den store bog om tebrevsfoldning - bind 2" af Kirsten Gundersen.


Den brune til venstre er en anden foldning end resten, og den er vist i de fleste tebrevsfoldebøger :)

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine kort(:
    Og 1000 tak fordi du deltager i min give away(:

    Kan desværre ikke se, du er blevet fast læser, som det kræver, men det har med at drille engang imellem.
    Så hvis du er sød at prøve at fjerne dig som fast læser og tilmelde dig igen. Det plejer at virke(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. Håber du kan se jeg er fast læser nu?

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...