torsdag den 27. september 2012

Lidt uventet kreatid

I går aftes blev min ugentlige håndboldtræning aflyst, så jeg havde pludselig tid til at rydde op og komme videre med nogle af mine kreaprojekter. Og jeg fik endda gjort én ting færdig! Det er nøglesnoren, som jeg har lavet ud fra denne DIY:


Jeg er også i gang med nogle nye symønstre, men det til Mathias var for lille og det til Oliver var for stort, så det skal jeg lige arbejde videre på. Jeg har også en anden ting, som bare mangler 2-3 x lak og så kan jeg vise den frem :)

Senere i dag skal min kusine og jeg lave saft og snaps af hyldebær, så det bliver en rigtig hyggelig eftermiddag og aften.

2 kommentarer:

  1. Også rigtig god weekend til dig, og nyd den i fulde drag med fødselsdag og kreaprojekter:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...