mandag den 24. september 2012

Mathias 1 år #1

I lørdags holdt vi Mathias' 1 års fødselsdag for en del af min familie. Normalt holder vi kun én fødselsdag, men på grund af ferie og alt muligt andet, var halvdelen inviteret til i lørdags og den anden halvdel til i morgen. I lørdags servede vi boller, studenterbrød, hvide cookies (smagte meget bedre end de ser ud) og selvfølgelig lagkage :o)


Lagkagen er lavet af 5 mandel/appelsinbunde og med fyld af chokoladecreme og bananer.

I aften skal vi fødselsdag hos min svigerinde, så jeg skal også lige lave hendes lagkage færdig. Og i morgen skal jeg lave endnu en lagkage til Mathias :) Så den står stadig på masser af kage hos mig.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med junior:-) Ser godt ud med kagen:-) Og nøj, hvor kunne jeg godt spise studenderbrød nu:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, de var altså også rigtig gode, og så var det nemt :O)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...