onsdag den 26. september 2012

Mathias 1 år #2

I går holdt vi så 2. del af Mathias' fødselsdag, og pga. tidspres (fordi pædagogerne havde givet mig forkert besked om tidspunktet for formiddagsmad!!) blev lagkagen ikke helt som jeg håbede :( Men min familie er heldigvis nemme at imponere:


I mandags havde jeg en kage med til min svigerindes fødselsdag. Jeg var sent hjemme fra jobbet, så det blev klaret med et færdigt marcipanlåg og nogle 'gamle' sukkerblomster:



Vores vuggestue har nulsukkerpolitik til fødselsdage, så jeg måtte finde på noget helt andet end mine sædvanlige kager. Efter lidt tid på google besluttede jeg mig for hirsepandekager med grov æblemos. Nogle børn spiste kun pandekagerne og nogle spiste kun mosen, men det meste blev spist, så det må betegnes som en succes.

Til sidst lige et billede af min lille dreng omringet af pakker (Oliver har givet ham hans gåbil og gyngehest, så vi går i høj grad ind for genbrug :D )



Jeg håber på snart at få mere tid til det kreative, har masser af ideer og påbegyndte projekter, men pt er der bare rigtig  travlt på arbejdet, og resten af tiden bruges især på børnene og diverse andre aftaler. Heldigvis er der snart efterårsferie, så om ikke andet får jeg tid til noget der :o)

1 kommentar:

  1. Ser virkelig hyggeligt ud, og ja jeg blev også super glad, da jeg så at jeg havde vundet gavekortet til City Stoffer:-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...