søndag den 23. september 2012

Min lille stjerne

Som nævnt for noget tid siden, har jeg lavet mit eget mønster til en body til Mathias. Jeg havde lidt problemer med symaskinen, men efter at have skiftet til en anden jersey nål gik det meget derudad, og bodyen er blevet færdig, og den passer bare perfekt til Mathias:



Jeg har brugt disse to DIY som hjælp til bodyen:

På tirsdag fylder Mathias 1 år (og vinderen af min Give Away trækkes), og derfor stod den i går på fødselsdagsfejring med noget af familien (der kommer lige indlæg med kager en anden dag..). I morgen har min svigerinde fødselsdag, og tirsdag skal vi så holde Mathias' fødselsdag for resten af min familien. Og lørdag skal min niece fejres, så vi smæsker os i kage for tiden :o)

6 kommentarer:

  1. Hold op hvor er den fin... Tænker også jeg snart skal forsøge med at sy tøj til min Oliver, men aner virkelig ikke særlig meget om emnet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg begyndte med bukser, og nu tør jeg lidt mere :o) Der findes mange bøger om børnetøj MED mønstre, og du kan bare låne dem på biblioteket. Ellers har jeg et buksemønster du kan låne, hvis du vil? Jeg kan tage det med til blogtræf hos MilleVanille..

      Slet
  2. Super fin body til Mathias, den passer ham bare så godt:-) Rigtig god uge til dig, og med alle dine fødselsdage får du jo nok at se til. Jeg vil skrive eksamensopgave i ugens løb, så der bliver også en del at se til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena. Er vildt misundelig over du har vundet gavekort til Citystoffer, for jeg vil jo straks i gang med at sy flere bodyer, og de har altså noget lækkert jersey der :o) Håber det bare går godt med opgaven.

      Slet
  3. hvor er den blevet fin, fedt at du bare lige laver dit eget mønster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Var også lidt nervøs for det, men med hele to DIY i ryggen, håbede jeg bare på det bedste - og heldigvis lykkedes det med succes :o) Jeg er helt vild med dine kjoler (http://lillelethdesign.blogspot.dk/2012/08/ssterkjoler.html) er det et mønster du selv har lavet?

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...