søndag den 9. september 2012

Rabarber, kort og trylledej

I sidste weekend fik jeg en masse rabarber af min mor. Hun har dem i haven, og har allerede frosset mange ned. Så fredag laver jeg en forårskylling med rabarberrelish - virkelig lækkert :)

Da vi i går skulle over og aflevere et kort til mine forældre (de skal til 75 års fødselsdag på tirsdag), havde jeg rørt en rabarberkage sammen, som vi så bagte hos mine forældre. Den var rigtig saftigt og lækker med både appelsin og mandler.

Kortet til mine forældre er her:


Jeg har fået foldet en masse sommerfugle, og nogle er allerede kommet på kort:



I går legede Oliver og jeg med trylledej, det var rigtig hyggeligt og så havde manden fred og ro til lektierne :)
Det blev til en masse hjerter og kagemænd, som jeg nok vil bruge til noget julepynt og -kort, men helt hvordan ved jeg endnu ikke.



Senere i dag kommer min første GIVE AWAY, som jeg er meget spændt på :o)

4 kommentarer:

  1. Åhhh Pia, du er bare så sej til at folde de der sommerfugle:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena.. Det er bare så nemt at gøre foran tv'et :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...