torsdag den 20. september 2012

Travlhed

Jeg har travlt på arbejdet, og er de fleste dage først hjemme til aftensmaden! Derfor er det også kun få kreative ting, jeg når for tiden. I weekenden fik jeg kogt en ny portion chai-sirup, så jeg er klar til de kolde efterårsdage.


I tirsdags ringede posten på med min ventede pakke fra et køb på dba.dk. Jeg er ret dårlig til at klippe cirkler og min anden 'skære-maskine' har kun en stor cirkel, så jeg har søgt efter noget anden, og så fandt jeg denne Fiskars med ikke mindre end 7 forskellige skabeloner! Jeg glæder mig vildt til at få afprøvet den :o) Men først står den på kagebagning til Mathias' fødselsdag, og så har jeg også et par gaver, som jeg lige skal have lavet færdige.



Jeg læser en del (i toget) for tiden, så nu er jeg i gang med Gretelise Holms 4. bog om journalisten Karin Sommer. Jeg har også den 5. og sidste bog lånt hjem fra biblioteket, og når den er læst, skal jeg læse "50 shades of Grey", som jeg lige kom til at købe for et par uger siden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...