tirsdag den 25. september 2012

Vinder af min Give Away

Tænk at min lille dreng er blevet 1 år i dag. Forstår slet ikke hvor tiden er fløjet hen!!

Jeg er Excel-nørd (størstedelen af mit arbejde er i Excel), så jeg har tastet alle 15 deltagere og de 27 lodder ind i et ark. Og med funktionen =slumpmellem(1;27) har jeg udtrukket vinderloddet



Vinderen er Iben, som har en forholdsvis ny blog. Men hun både syer, kokkerer og bager de skønneste kager (og jeg ved de også smager SKØNT).

Iben, du skriver bare til mig, hvilket du helst vil have, og så får du det sammen med en bunke kort næste gang vi ses :o) Jeg skal lige for en god ordens skyld nævne, at Iben er en af mine gode veninder, som jeg har læst cand.merc. med.

Velkommen til alle jer nye læsere, som jeg håber vil fortsætte med at følge med hos mig. Hvis der er noget I vil vide, må I endelig kommentere på mine indlæg eller smide mig en mail på p.lindehoej@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Det er en dejlig dag ida.....JEg har vundet, hvilket ikke er min stil. Men det er skønt. Min datter har forlængst valgt at hvis jeg vandt, skulle det være blåt. Det er nemlig hendes yndlings farve lige nu.
    Og ikke mindst Hjertlig tillykke med MAthias.
    Knus
    Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er sgu skøn hende Karoline :o) Og tusind tak.

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...