fredag den 14. september 2012

Weekend

Endelig er det weekend efter en lang uge med masser at se til på arbejdet, men også mange aftaler herhjemme. I onsdags var jeg på barselsbesøg hos min håndboldveninde Anna og hendes lille dreng, som bare er den kæreste lille baby (man glemmer sgu hurtigt de har været så små!) Lige da jeg skulle af sted, opdagede jeg, at jeg faktisk ingen barselskort har på mit 'lager', så jeg må straks i gang med en bunke baby-kort :o)

Husk du kan vinde mine kort og armbånd her :o)

Mens Oliver og manden hyggede med Disneysjov, fik jeg syet lidt på maskinen. Og det var dejligt at få ryddet lidt op i bunken derinde! Først blev Mathias' sengerand (igen igen) repareret, og så røg to nederdele igennem maskinen (de manglede kun ribkanten). Ud fra mønstret skulle de være str. 62, men jeg synes de virker en del større, måske helt oppe i str. 80/86 (må lige prøve må Mathias i morgen, hehe....)


I morgen skal jeg mødes med en veninde, som bor en times kørsel væk, men det passer bare perfekt, for så kører jeg lige forbi Stof & Stil i Roskilde (har lige et par små indkøb til et kommende projekt). Og søndag skal vi på gårdbesøg i anledning af, at der er Åbent landbrug. Jeg er helt sikker på det nok skal blive et hit for Oliver at komme ud på en bondegård og se traktorer og køer :o) Desværre, når jeg jo nok ikke så meget kreativt i weekenden, men familien er trods alt vigtigere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...