lørdag den 6. oktober 2012

Blandet uge

Ugen har været præget af forskellig sygdom i familien. Både Mathias og Oliver har været sløje, og nu er manden blevet dårlig. Han blev opereret for blindtarmsbetændelse, men den fejlede intet, og nu er han så indlagt, så de kan prøve at finde årsagen. Han er ved godt mod, men keder sig vist lidt! Heldigvis har jeg nogle fantastiske forældre som hjælper mig med drengene både i dag og i morgen.

I morgen skal jeg nemlig til blogtræf hos MilleVanille, og der skal jeg sy videre på mit juletræstæppe (læs EVIGHEDSPROJEKT :)) og så skal der da også laves nogle julekort, bl.a. af de teposer jeg har fået af Krestina


Jeg kunne ikke stå for perlerne, da jeg tidligere i dag var i Føtex, men jeg mangler lige en ide med de flotte neonfarver....

I de sidste par uger har jeg malet og malet og malet og lakeret og lakeret og lakeret og nu er min skammel endelig klar til fremvisning


Det er en fødselsdagsgave til Mathias, så han også kan være med i køkkenet ligesom Oliver (når Mathias altså lige lærer det der med at stå og gå!)

God weekend :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Hihi, jeg er også i gang med at male og skal lakere papir på min Olivers skammel :) så må du lige give mig nogle fif til at få papiret skåret til :) mht perlerne så se min diy med en nøglekæde lavet af perler her http://henridarling.blogspot.dk/2012/09/diy-nglekde-af-hama-perler.html
    Glæder mig til vi ses imorgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette. Vi fik jo slet ikke snakket om skamlen til blogtræf. Men jeg lavede et mønster af alm kopipapir, som jeg afprøvede på skamlen, og så klippede jeg tapettet ud efter mønstret :) Og kom lim på skamlen og sæt papiret/tapet på skamlen. Jeg kom først lim på tapet og det var ikke succes! Jeg må prøve din nøglekæde, for kom lige til at give min nuværende nøglekæde til min veninde :D

      Slet
  2. Skamlen er blevet super god:-) Sådan en har jeg også planer om at lave og den er skam også købt og samlet og taget i brug - mangler bare lige det sidste:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kender det med lige at mangle det sidste :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...