tirsdag den 9. oktober 2012

Blogtræf og udmattethed

Hele weekenden har den bare stået på sygdom i familien. Først blev manden indlagt, og så var min mor dårlig, mens hun var i biografen med Oliver. Sent lørdag aften kastede Mathias op, men han faldt hurtigt i søvn og sov fint resten af natten. Jeg var ret skidt om natten og fik ikke meget søvn, så jeg var meget i tvivl om jeg skulle melde afbud til blogtræffet hos Tine. Men jeg tog afsted, og det har jeg ikke fortrudt! Det var rigtig hyggeligt at mødes med en masse andre med kreative interesser.

Så tak for en dejlig dag til jer, der deltog :o)

Annette havde sponseret en masse til at vi kunne pynte cupcakes, og om lidt skal jeg ind og flyde i sofaen med MIN kage (den med snefnugget), for jeg er helt udmattet. Både mand og børn spiste deres i søndags, mens jeg var ude og spille en håndboldkamp.


På Olivers kage har jeg brugt dette bogstavstempelsæt, som jeg simpelthen snart må eje! Jeg ville ønske mig det til jul, men til den pris ender jeg nok med at købe det inden og så kan jeg jo bruge det til julekager og julegaver :)

Annette havde også sponseret lidt gaver, og da der var en del afbud endte jeg med alle disse muffinsforme :) Og vi delte den resterende fondant, og den lilla røg med mig hjem.


I dag har både min mor og jeg haft fri, og det har været en rigtig hyggeligt dag med begge unger. Grunden til min fridag er ellers lidt kedelig, for det var dagen for Mathias' kontrol på Herlev Hospital! Han havde nyrebækkebetændelse, da han var 6 uger, og i dag fik vi så resultatet af den seneste undersøgelse. Og den højre nyre har taget skade, men heldigvis tager den venstre nyre jo bare over, så der er ingen grund til panik. Vi skal løbende til kontroller, men ellers er der heldigvis intet andet.

Jeg fik købt en lille smule kreativt foruden et par skønne vinterstøvler, efter mine Sorel havde en fejl i vinters. Så nu er jeg klar til kælkebakken og de iskolde vintermorgener på S-togsstationen...


Nu vil jeg skynde mig og reparere min kusines træningsdragt, så den er klar til træningen i morgen. Og så skal jeg jo have min kage - MUMS :o) God aften derude..

1 kommentar:

  1. Det lyder til at du har haft en travl weekend, men godt du kom afsted til Blogtræf, det så i hvertfald rigtig lækkert ud, det du havde lavet.
    Det gør mig ondt at høre det med Mathias, men godt at den anden nyre så kan tage over.

    Lyder også som om du har haft en hygge dag med din mor, jeg elsker også at have de der hygge dage med min mor:-)

    God aften og nyd kagen:-)

    Mvh Helena

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...