torsdag den 25. oktober 2012

Der bor en bager...

Inden aftensmaden begyndte Oliver og jeg på dagens bagværk. Og efter maden, havde dejen hævet og vi kunne gøre kagerne færdige. Vi har bagt to kringler med fyld af creme (fra pulver), smør og makroner. Det er første gang, jeg prøver opskriften, så jeg er spændt på resultatet :) Vi bagte også en portion scones. Grunden til al bagværket er, at jeg i morgen skal have morgenbrød med på arbejdet. Og det er en uskreven regel udover  brød at medbringe kage (i form af wienerbrød), men jeg synes det er sjovere (og billigere) at bage kagerne selv, og det plejer at vække jubel (og nu forventer de hjemmebagt kage, når det er min tur!)



Der blev faktisk bagt to kringler, og den ene bliver herhjemme, for mine svigerforældre kommer på besøg ovre fra Bornholm af i denne weekend, og de plejer at være glade for mit bagværk.

Jeg er lidt bagud med en masse kreative projekter, men i dag nød jeg en hyggelig aften med en veninde fra HHX. Det er længe siden vi har ses, så der var lige en masse catching up to do :D

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog lækkert ud!

    PS ved du godt at du har koder på dine kommentarer? Bare fordi folk (inkl mig;-)) tit synes det er ret træls, og derfor springer kommentarerne over...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smager også godt.

      Og TUSIND TAK - hader selv koderne, og de er straks fjernet :o)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...