lørdag den 27. oktober 2012

En lang dag

Denne dag er lang, for jeg stod op kl. 5.30 (nej det var ikke frivilligt, Mathias ville ikke sove mere!). Så jeg har nået en masse, men energien er også ved at være brugt nu her sidst på eftermiddagen.

I formiddags var vi til børnehåndbold (læs mere her), og der fik jeg lige en hyggelig sludder med Vicki (aka Mama Lola), som jeg har været i mødregruppe med :) Og Oliver hyggede sig med farmor og farfar, selvom han ikke rigtig gider lave så meget oppe i håndboldhallen.

Mine svigerforældre er jo på besøg, og i morgen kommer mine forældre så til brunch. Jeg har lavet brombærsyltetøj efter denne opskrift, jeg lavede dog kun en halv portion og brugte 600 g frosne brombær. Det er mit første sylte-forsøg, så jeg er meget spændt på resultatet. Men mon ikke det smager godt sammen med nogle små amerikanske pandekager? Jeg har også forsøgt mig med Mette Blomsterbergs chokoladesmør, og den er jeg også spændt på.


I går var jeg til VIP-aften i Bella Centret til CPH Moda sammen med min skønne kusine, og der fik vi en goodiebag, altså det var ok ting, men ikke noget jeg ikke kunne undvære :S To blade, nogle nylonstrømper, cremer, noget hårstylinggel/voks, læbepomade, to lakridspastiller, en halskæde med noget læder, et par fine øreringe og nogle poser med babymælk (+12 måneder).



Jeg fik købt nogle julegaver til børnene, og så lidt til mig selv. En skøn og blød striktrøje med stjerner, et satintørklæde og en øjenskygge:


I går da jeg kom hjem, fik jeg jo mit smølfestof fra Mia. Og nu skal det lige vaskes og så skal jeg finde en god ide til stoffet, for det er ret store figurer. Og så skal jeg da også lige lure lidt på Mias hjemmeside :)

Og så takker jeg Maria for at have fortalt mig at jeg har koder på mine kommentarer, jeg HADER selv de der koder, for det er bare så besværligt (især fra mobilen). Jeg fik fjernet mine koder ved hjælp fra Helle -TAK


2 kommentarer:

  1. Chokoladesmørret efter blomsterbergs opskrift er bare SÅ godt:-) Det kan du roligt glæde dig til:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smager drøngodt - er ikke sidste gang det bliver lavet :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...