mandag den 15. oktober 2012

Et nyt mønster

Oliver mangler langærmede bluser, og det har han gjort i et stykke tid, og derfor har jeg købte lidt forskelligt jersey. I går fik jeg tegnet et mønster og klippet ud i abe-stoffet, og jeg glæder mig til at få syet den (når arbejdet lige tillader det). Oliver glæder sig også, han elsker bare, når jeg lavet noget til ham :)


Jeg har brugt en t-shirt fra Liten (kender ikke selv mærket, men virker som en lækker kvalitet...), som Oliver har arvet fra min store fætter (7 år). Jeg har lavet mit mønster lidt bredere og så med lange ærmer, og så håber jeg bare det passer.

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det færdige resultat :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også :) Skal bare lige finde tid ved symaskinen..

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...