søndag den 14. oktober 2012

Fede heksefingre

Som I måske så i går, lakerede jeg en masse røde negle. Og det var til disse småkager, som skal forestille heksefingre. Mine er flydt lidt ud, så det er fede heksefingre :) Neglene er smuttede mandler, som jeg malede med Wiltons red red pastafarve.


Jeg havde en rest yoghurt og kakaomælk, så jeg har bagt min yndlingschokoladekage. En del fyldte jeg i muffinsforme (20 min i ovnen) og resten kom i en springform. En del af den store kage skal fryses ned, så jeg har kage på lager til næste gang jeg skal lave studenterbrød. Måske får jeg pyntet muffins lidt, inden de skal spises, men det afhænger af mandens tålmodighed (og lækkersult :O)).


Oliver og jeg har leget lidt med perler, og jeg fik lavet lidt neonfarvede ophæng. Jeg ved ikke helt om det skal være til julepynt eller til julekort. Neon er normalt ikke lige mig og slet ikke til jul, så jeg mangler lidt ideer til, hvad jeg skal gøre med mine perler. Har du en ide?


Manden er i gang med at bage pandekager, og om lidt kommer mine forældre og hygger med os.

God søndag :o)

2 kommentarer:

  1. uh de fingre der, de er lidt uhyggelige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er også ret spændt på hvad kollegaerne siger til dem senere i dag :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...