lørdag den 27. oktober 2012

GIVE AWAY med sejedrenge.dk

I går var jeg jo til CPH Moda i Bella Centret og jeg faldt i snak med Jelena, som lige som mig er mor til to drenge. Og i manglen på lækkert drengetøj har hun fornylig åbnet webbutikken:


Jeg købte en t-shirt og en hættetrøje i mærket Urban Elk, som jeg nu har forelsket mig i :) Måske lidt fordi jeg havde min skønne kusine med i går, og hun ELSKER bare elge. Så når hun en dag får børn, vil jeg kun købe dette mærke til hende :o)

Nå, men nu til det gode :) Jelena har givet mig et gavekort på 200 kr., som en af jer kære læsere nu kan vinde. Herunder er tøj fra webbutikken, som har mærkerne Limobasics, Mini Rodini, MarMar, Milibe, Okker-Gokker, UBANG og Urban Elk.


Og reglerne er således:

1 lod for at være fast læser hos mig

5 lodder for at være fast læser hos mig, 'synes godt om' Sejedrenge.dk på Facebook og lave link på egen blog (brug billedet).

Læg en kommentar herunder med hvor mange lodder I deltager med.

Hvis I vil have nyheder mm. direkte i jeres mail, så kan I tilmelde jer nyhedsbrevet på hjemmesiden: www.sejedrenge.dk

Vinderen trækkes d. 17. november 2012.

Præmien er sponseret af www.sejedrenge.dk uden anden fordel for mig end at jeg kan sprede lækkert drengetøj med jer :o)

33 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne være med med 1 lod:-)

    SvarSlet
  2. Deltager med 1 lod - Og liker nu også siden Sejedrenge.dk på FB.

    m_hoe20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig også :-)

    Velkommen til at komme forbi min blog: www.MinKusineMaria.dk hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  4. det ville være skønt med et sådan gavekort:)5 lodder

    SvarSlet
  5. Jeg deltager også med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  6. Snupper 5 lodder :)

    Se også mine give away på superprinsessen.dk

    SvarSlet
  7. Deltager med 5 lodder :) - Tine/Bybørn

    SvarSlet
  8. Deltager med 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  9. selv om jeg har piger vil jeg gerne have et lod :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  11. 5 lodder - for det er da for skønt!
    herlig giveaway og godt link

    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med med et enkelt lod.

    SvarSlet
  13. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    1 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  14. Hvor er det en lækker give away! Herhjemme venter vi os en lillebror til januar, men en storsøster i forvejen er der desværre ikke så meget han kan/skal arve fra hende :) Så der er nok børnetøj der skal købes, så et 200,- vil bestemt være herligt :)

    Jeg håber at heldet er med mig denne smukke søndag.

    God aften herfra :)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte lige at sige at jeg er med på 1 lod ;)

      Slet
  15. Hi!
    How are you?
    I like your " Give away" :nice ideas for clothes :-)
    Let me to play with you...
    Thank you!
    Nice ideas for clothes :-)
    Link on the right site of my blog:
    http://fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    With the best wishes to you an to your blog ftom
    Greece,Olga

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med 5 lodder.
    Kig forbi min give away, hvis du har lyst.

    SvarSlet
  17. Hello,
    I would like to play.
    Your game is on my sidebar,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    5 lodder

    SvarSlet
  18. Så er jeg også med :) 5 lod tak ;)

    SvarSlet
  19. Dejlig Give Away - jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  20. Deltager da meget gerne med 1 lod. ;o)

    SvarSlet
  21. Also I would like sign up for these super candy.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...