tirsdag den 2. oktober 2012

Gode veninder

Vi har et ekstra værelse, som bliver brugt både som gæsteværelse, kontor, hobby/syrum og diverse opbevaring. Og det har vi forsøgt at rydde lidt op i. En stor del af tingene er babyting, såsom skråstol og autostol, som bare fylder helt vildt, så nu har vi besluttet os for at sælge det. Vores store gæsteseng står desværre også mest ubrugt hen (altså bortset fra de store bunker af rod!!), så den håber vi også at få solgt. Men i al denne oprydning fandt jeg lige vores Voksi-pose, så nu blev den lige vasket og klar til brug igen, hvilket nok er godt med det vejr vi har pt.

Dengang for 4 år siden, da jeg ventede Oliver, snakkede jeg en del med Iben, da hun var den eneste af mine veninder, som havde et barn. Jeg var meget i tvivl, om vi skulle købe en lift eller en voksipose. Da vi så købte barnevogn, fulgte liften med. MEN så gav Iben mig da lige denne lækre hjemmelavede Voksipose. Selv dynen og uldindlægget (vises ikke her) har hun selv lavet. Og nu kommer jeg så til pointen: Er der noget bedre end veninder, som lige gør lidt ekstra ud af at glæde og forkæle hinanden? Jeg er desværre ikke selv så god til det, men jeg prøver at blive bedre.


Jeg håber, I alle har nogle skønne og dejlige veninder, som forstår at forkæle jer :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...