mandag den 1. oktober 2012

Indkøb

I går stod den på familiehygge med lidt shopping, inden jeg skulle spille håndboldkamp. Vi købte vinterstøvler til Oliver, men ellers var målet bare Panduro Hobby, for de havde 25 % rabat på ALT. Det var ikke fordi jeg rigtig manglede noget, men lidt kan man vel altid finde? :)


Det blev til lidt perler og nogle stoftuscher og lidt blandet til julekortene. Faktisk fik Oliver to små æsker med en perleplade og perler gratis som gave (nogle af de andre kunder fik en limstift, så jeg/vi føler os heldige). Men det betød jo selvfølgelig, at vi skulle lege med perler i går aftes. Oliver gider ikke sætte dem på plader, så han leger bare med dem i forskellige skåle og bøtter. Jeg fik lavet disse, som jeg regner med at skulle bruge på nogle julekort.



Jeg har også købt noget stof hos Nina, for jeg har fået en del positive kommentarer på Facebook over den body jeg har syet til Mathias, så jeg blev nødt til at købe mere af det fine stjerne-jersey. Desværre er det lidt halvdyrt, hvilket det meste lækre jersey er, men jeg kunne ikke lade være. Planen er nogle flere bodyer, en elefanthue til Mathias, nogle langærmede bluser til især Oliver og måske også en heldragt til Mathias. Rasmus Klump stoffet er købt via en stofgruppe på Facebook, og jeg har flere ideer, men har ikke helt bestemt mig endnu. Et er sikkert - Oliver er VILD med det :)



I løbet af weekenden har jeg fået lavet årets første julekort, simple juletræer af glimmerlim pimpet med lidt stickers og tusch.


På søndag skal jeg deltage i blogtræf hos MilleVanille, og det glæder jeg mig meget til. Mine skønne forældre har lovet at passe ungerne, for manden er heller ikke hjemme, og jeg har fået kørelejlighed med Maria, og så skal der bare pyntes cupcakes og laves flere julekort og julepynt (og så slæber jeg da nok mit juletræstæppe med - tiden er jo snart knap :S).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...