onsdag den 31. oktober 2012

Julerier

Jeg elsker julen, og i går aftes fik jeg julehygget lidt til tv'et, forhåbentlig kan jeg snart færdiggøre julemanden og få syet bunken af stof om til jule-grydelapper. Jeg fik også lavet nogle mønstre, så dem håber jeg også snart at bruge. Jeg får ikke lavet noget i aften, for det er dagen (eller faktisk aftenen) for den ugentlige gang håndboldtræning, og vi skal jo gerne være klar til søndag, hvor vi skal spille mod min søde svigerinde - og dén kamp vil jeg sørme gerne vinde :)

2 kommentarer:

  1. Er det en hama julemand? Han er da fin:) Og sikke et lækkert stof! Det skulle da næsten være et par julebukser eller noget andet "sjovere" end grydelapper;-)

    Jeg er iøvrigt startet på et juletræstæppe, nu du var så fint igang, måtte jeg også!
    Håberat blive færdig i år. Går dit fremad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det er en færdig-æske fra HAMA. Da jeg købte stoffet i sommers, var det til grydelapper til værtindegaver i julen, men jeg har stadig noget stof tilbage - og du fik mig til at tænke og gav mig derfor en god ide - tak for at få mig til at tænke ud af boksen :)

      Jeg er kommet lidt videre på tæppet, men føler mig lidt presset på tiden :S Men jeg håber på at komme et stykke de næste par dage. Er dit også broderi? Glæder mig til at se :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...