lørdag den 13. oktober 2012

Miniferie aka weekend

Jeg har (desværre/heldigvis) travlt på arbejdet de næste to uger, så jeg får nok først efterårsferie onsdag eftermiddag. Manden og børnene har fri hele ugen, så jeg glæder mig bare til at kunne slutte mig til dem.

I dag har jeg hygget rigtig meget med Oliver. Først var vi til håndbold, hvor jeg er træner (sammen med en anden mor) for klubbens børne/baby-håndbold. Det er for alle børn født i 2008 eller senere, og i alt var der 38 børn sammen med forældre, søskende og bedsteforældre, så der var MANGE mennesker i hallen. Det var hyggeligt, men jeg var godt nok træt bagefter.

Da vi kom hjem, kom en bekendt og hentede to kager, jeg havde lavet for hende. Det er første gang jeg har lavet kager på bestilling (altså udover min mors fødselsdag). Jeg håber, at de levede op til forventningen - både med udseende og smag!


Det er første gang jeg rigtigt modellere i fondant, og jeg er godt tilfreds med resultatet. Ønsket var noget med computere, så jeg fandt lidt inspiration på Google. Skærmen bliver støttet af to grill-spyd, men det ser man jo heldigvis ikke.

På vej hjem fra håndbold handlede vi diverse mad, og ved en pludselig indskydelse røg der et græskar med i vognen. Oliver hjalp mig med at tømme græskaret for fyldet, og han glædede sig hele dagen til at tænde lyset her til aften.

Uden lys (med blitz) så man kan se de to fine edderkopper, og så med lys:

 

Jeg er også kommet lidt videre på nogle julekort, jeg har en bunke påbegyndte kort, og 3 styk nåede at blive færdige:


Jeg har jo også lakeret negle - jeg håber I er nysgerrige og forklaring følger i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder til at du har haft en super dejlig weekend, og hold op en flot kage, håber den smager lige så godt som den ser ud:-)
    Og ikke mindst at modtageren blev glad for den. Her hos mig står den også på en dejlig efterårsferie efter eksamen, så det bliver tiltrængt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) ud fra Facebook var modtageren og hans gæster godt tilfredse med kagen.. Håber du nyder den sidste del af ferien.

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...