torsdag den 11. oktober 2012

Ny taktik

Jeg er i gang med en kage til på lørdag, og de andre gange har jeg stået og lavet pynten samtidig med jeg overtrak og dekorerede kagen. Denne gang bruger jeg en ny taktik, for at undgå det bliver alt for stressende (har nemlig lige en omgang børnehåndbold med Oliver lørdag formiddag, inden kagen bliver hentet!). Så her til aftan har jeg lavet bærsymfoni-mousse og lagt kagerne sammen, og derudover har jeg lavet pynten til kagerne. Nu står den bare klar i kagedåser til jeg i morgen skal overtrække og lørdag morgen så skal pynte kagerne.



Jeg har længe manglet en overgangsjakke, for jeg kampsveder i min regnjakke, når det ikke regner. Og allerede sidste år faldt jeg for en sort Danefæ jakke med lilla detaljer. Og nu fandt jeg den i en gruppe på Facebook til under den halve pris. Der er lige to små ting jeg skal sy i weekenden, men jeg skal nu allerede have den på i morgen :)


Jeg har ryddet lidt op i gemmerne til fordel for JULEHJÆLP. Sidste år hjalp jeg også med gaver til 2-3 familier, og det er også min plan i år. Der er pakket noget drengetøj i str 92 ned, for vi har oceaner af bukser i den str. Og så et sæt sengetøj og noget glimmerlim til en lille pige. Og så har jeg været på mine forældres loft for at finde mit gamle 'My little pony'. Jeg legede ikke specielt meget med det, da jeg var lille, så vil bare blive glad ved at glæde en lille pige :) Og se så lige hvad jeg også fandt på loftet:

Mit gamle spejl, som jeg helt havde glemt. Tror jeg vil male det hvidt og så måske noget tapet eller stof i. Det kommer lige på TO DO-listen, som jo alligevel ikke er så lang :)

2 kommentarer:

  1. Sådan et spejl har jeg også engang haft:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt! Jeg havde faktisk helt glemt mit spejl, indtil jeg så noget lignende på en blog. Jeg troede mit var smidt ud, men så fandt jeg det helt tilfældigt.. Det er nu meget sjovt at finde sine gamle ting igen :D

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...