søndag den 21. oktober 2012

Oprydning

Mit krearum er også gæsteværelse, kontor, opbevaring mm., og hele næste weekend kommer mine svigerforældre på besøg fra Bornholm. Derfor trænger der gevaldigt til en oprydning i hele rummet, hvor vi ofte stiller de ting, vi ikke lige ved hvor skal være.

Sådan ser her normalt ud:


Så ryddede jeg lidt op:


Og så byttede vi boxmadrassen ud med en sovesofa (via en Facebook gruppe med ting til salg i Egedal):


Og så fik vi pludselig en masse gulvplads :)

Nu mangler jeg/vi bare en gennemgang og oprydning af den store reol, og det ville jo være nemmest at blive færdig med nogle af de utallige kreative projekter, som ligger der, meeeen der skal jo også være plads til nye/pludselige projekter! Som nu hvor jeg gav min nøglekæde til min veninde Mille, og derfor har jeg her til aften syet to nye nøglekæder (1 til mig og 1 til Milles arbejdsnøgler). De er syet af en rest stjerne-jersey, og det er samme DIY, som sidst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...