søndag den 21. oktober 2012

Perlerier

I torsdags havde jeg/vi besøg af min gode veninde Mille. Vi har arbejdet sammen i Føtex for mange år siden, og vi boede tæt på hinanden i KBH. Nu bor vi rimelig langt fra hinanden, det tager f.eks. Mille ca 1,5 time med tog hjem til mig, men det tager kun 45 min i bil. For at hjælpe hende kører jeg hende ofte til Roskilde, så det kun tager 30 min i tog, og så kan vi begge lige komme i Panduro Hobby (men mere om det om lidt :))

Oliver ville jo gerne være hos os, for han ELSKER bare Mille :) Så vi besluttede os for at lege med perler, for der kunne vi også sladre en masse samtidig. Og Oliver synes det var hyggeligt (han leger jo helt bogstaveligt med perlerne - kommer dem i sine gryder og rører rundt mm.). Mille og jeg fik begge lavet en masse perleplader, og vi måtte derfor lige runde Panduro for at købe materialer!


Snefnug og stjernen er lavet af selvlysende perler, men de havde desværre ikke flere hjemme. Min plan er at lave en masse i de tre forskellige farver (blå (det er dem på foto), grøn og rød) og så hænge dem op i vores store vindue ved vores spisebord. Men må hellere vente bare lidt med at hænge jule/vinterpynt op :D


I Panduro købte jeg sprællenissen og i går i Kvickly købte jeg så flasken med lidt blandede perler. Min bror og jeg legede rigtig meget med perler som børn, så i dag fik jeg lige de to inspirationshæfter med hjem til låns af min dejlige mor.

Nogle af mine tidligere perlerier er blevet til julekort, og jeg synes faktisk ret godt om dem med neon :D Det er så første gang, jeg har foldet hjerter af teposer, men det var simpelt, så det blev klaret en aften foran tv'et.


I fredags var vi en tur i Tivoli, men Specialkøbmanden havde desværre ikke lige dén ting jeg manglede, så på vejen hjem, stod vi af toget i Herlev og gik ud til Herlev-afdelingen (ca. 2 km) og så købte vi dette blad. Og så gik vi de ca. 3 km til Skovlunde station, og så tog vi toget hjem til Ølstykke. Jeg har endnu ikke haft tid til at kigge i bladet, men jeg glæder mig, og det samme gør min veninde Line, som fik et blad i går i værtindegave.


Om lidt skal jeg afsted til håndboldkamp, men håber jeg kan nå at få lavet lidt kreativt i aften, inden en ny hektisk uge begynder.

GOD SØNDAG :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...