onsdag den 10. oktober 2012

Vi kaster med sten og fejer med koste

Kan I huske denne sang? I min folkeskoleklasse hørte vi den, og (mest) drengene spillede curling med en glasskål (!) og en meget bred kost - rimelig underholdende... :O)


 
 
I torsdag var jeg med mit arbejde ude og curle, og det var svært i starten, men det blev hurtigt ret sjovt og underholdende (selvom mit hold tabte). Dagen efter var jeg helt øm i min venstre skulder (det må være for fejningen.), og da jeg også bliver ret øm i nakke og skuldre af mit håndboldspil, har jeg syet denne varmepude, som nemt skulle kunne forme sig efter min nakke mm. Den er syet som et langt hylster, hvor kernerne er lukket inde i 4 kamre (så kerner ikke bare ligger i ét hjørne!). Jeg har brugt knækkede hvedekerner, for jeg har ikke kunnet finde de hele i mine lokale supermarkeder.
 
 
Da jeg kom hjem fra en tidlig bio-tur med en veninde, var både mand og børn gået i seng, så jeg havde også fred og ro til at få smidt 4 lagkagebunde i ovnen. De skal bruges til to kager, som jeg skal lave til en bekendt til på lørdag. Det er mine 'sædvanlige' bunde med mandler og appelsinsaft.
 
 
Jeg har masser af andet jeg vil vise jer, men nu trænger jeg til at slappe af på sofaen med te, chokolade, min nye varmepude, dynen og en god film. Min varmepude skal lige 2-3 min i mikroovnen og så er der dømt hygge hos mig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...