søndag den 18. november 2012

And the winner is....

Udtrækningen af min Give Away er blevet lidt forsinket, da jeg her til aften har haft SKØNT selskab af tre tøser og en lille baby :) Da de to var gået, og vi ventede på min kusines kæreste, hjalp min kusine med at trække en vinder. Som sidste brugte jeg excel-funktionen =slumpmellem(1,78), dvs. der var i alt 78 lodder og jeg har fået hele 23 nye læsere, siden jeg satte min Give Away i gang :) Skønt! Og velkommen til jer alle :D

Vinderen blev nr. 60, og hun har denne skønne blog med både kager, graviditetsting og diverse kreagejl. Og selvom hun har én pige, og venter én til, er jeg sikker på hun kan finde noget skønt tøj hos


Jeg er f.eks. helt vild med disse Urban Elk bukser (som lige nu faktisk kun koster 100 kr.!!)


Jeg kender Lene rigtig godt fra folkeskolen, hvor vi 'byggede lejligheder' i de fleste fysik/kemi-timer :) 
Lene, jeg sender dig gavekoden hurtigst muligt :)

2 kommentarer:

  1. Ih altså, nej hvor er jeg heldig :) glæder mig allerede til at benytte det - har allerede luret lidt på hvad der skal sendes herhjem :) og på trods af to tøser så kan jeg sagtens finde noget, og ellers har jeg jo også en skøn lille nevø der vil være smart i det meste af tøjet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt og stort tillykke :) Har sendt dig en mail med koden. Knus Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...