mandag den 19. november 2012

Årets længste dag

Jeg er økonom og sidder i en budgetafdeling, og i morgen lukker budgettet, så i dag har jeg været længere på arbejdet. Det er sjældent jeg er hjemme så sent (kl. 19.15), og da jeg kom hjem blev jeg straks mødt af Olivers tilråb "Mor, ved du godt jeg har lavet noget til dig?"

Så er det sørme ekstra dejligt at komme hjem :)

Den sidste uges tid har jeg i toget læst Lisbeth Zornig Andersens selvbiografi om at være et misbrugt barn. Jeg læste en anbefaling hos Helena i sommers, og nu var det så endelig min tur i køen på biblioteket. Jeg er næsten færdig, og nu er det vist snart tid til at komme i gang med første bog om Mr. Grey :)


Jeg elsker at læse, så jeg bestiller meget gerne bøger på biblioteket. Og jeg sluger boghandlens tilbudsblade for at få gode ideer til bøger :) Jeg har dog en ret stor samling bøger, og der er mange, som jeg ikke har læst i mange år, så måske skal jeg i gang med mine egne bøger (altså efter Grey :)).

Har du en yndlingsbog?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, den er rigtig god. Synes det er vildt inspirerende at man kan kæmpe sig ud af så dårlig en opvækst :)

      Slet
  2. Jeg vil også læse Grey bøgerne - det er bare det der med tiden!!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...