onsdag den 14. november 2012

Fristet

Jeg er fristet af Fristet! Jeg har de sidste par uger brugt webtv fra YouSee rigtig meget. Så sidder jeg ved spisebordet med computeren tændt, og så er det nemt at være kreativ samtidig. Og da det er nemmest at arbejde til danske programmer, ser jeg gerne de mange 'letbenede' programmer på TV3. Og kl. 22 kommer Fristet, som jeg slet ikke kender reglerne for (hvorfor er der et 'rigt' og et 'fattigt' hold? osv..) Men jeg er lidt bidt af det (selvom det vist er lidt flovt at indrømme :S). I går da jeg kom hjem fra bestyrelsesmøde var kl. 21.45, og resten af huset sov. Så jeg tændte pc'en, lavede en kop te og hyggede med en bunke julekort med perler og hjerter af teposer.


10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :) Jeg har boykottet fristet, da jeg ikke går ind for deres udfordringer som tit omhandler mishandling af dyr...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henriette :) De har snakket meget om nogle hvalpe, men de blev vist i levende live i sidste uge, netop for at vise, de ikke har lidt overlast.. Men ellers er jeg helt enig! :D

      Slet
  2. Hvor er de flotte. Jeg så godt Fristet sidste år, men kan desværre ikke tage TV3 mere :-( øv for der kommer squ mange undeholdene programmer:-)
    Men koster det ikke penge at se det på yousee, og hvordan gøres det, er det bare at købe et abonenment, i så fald hvad er prisen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Når man både har tv og internet hos YouSee, kan man nemt og gratis se tv på pc, iPad og mobil ;) tror desværre ikke du kan tilkøbe dig til TV3 via pc'en, men det kan du tjekke på www.yousee.tv :o)

      Slet
  3. Tak for dit hurtige svar Pia. Men ja tænkte nok, at man skal have både tv og internet hos yousee, hvilket jeg desværre ikke har.

    SvarSlet
  4. fine kort du laver- og så lige at du har vundet en lækker give away hos lille leth... håber du bliver fristet til at sy noget fra den fede bog .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og jeg skal helt sikkert sy noget fra min nye bog. Glæder mig meget til at modtage den :)

      Slet
  5. Fine julekort....og det er hyggeligt at lave dem selv:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina.
      Ja, lige præcis :o)
      kh Pia

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...