fredag den 30. november 2012

Jeg nåede det!

Vi er stadig ramt af sygdom og sløjhed herhjemme, så ungerne sov, da klokken var 18.45! Da manden var på arbejde, havde jeg masser af fred, ro og tid til at nå de sidste forberedelser inden vi går ind i december måned!

Nissedøren kom op på væggen - ideen er set sidste år hos Vicki. Døren er købt på dba.dk til næsten ingen penge:


Jeg er godt nok spændt på om Oliver opdager den, og hvad han så siger til den. Jeg hentede pakkekalendre hos min mor i går aftes, og da Oliver så så alle pakkerne i morges, spurgte han "Er det jul nu?" :o)

Jeg har lavet to slags konfekt, så nu er jeg næsten færdig med værtindegaven til søndag. Jeg har heldigvis også i morgen formiddag, inden jeg sammen med børnene og min mor skal til juletræsfest på mit arbejde. Konfekten er blåbærbjerge og hjemmelavet marcipan - jeg er ikke helt tilfreds med konsistensen på marcipanen, så ingen opskrift på den, selvom den smager godt! Blåbærbjergene er drysset med hologram glimmer - ELSKER bare glimmer :D



Sidst men ikke mindst skulle jeg lige nå og lave kalenderlysdekoration og også lidt pynt til vores adventsstage. Adventsstagen fik vi til vores bryllup og derfor betyder den lidt ekstra for mig, men i år har jeg pyntet i midten af stagen. Snemanden lavede jeg sidste vinter. Det er to vatkugler, der er limet sammen og 'overtrukket' med hvid tubestrik. Guleroden er af orange fimoler.




I morgen skal jeg være en lille drillenisse, men mere om det i morgen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...