torsdag den 1. november 2012

Jeg syr og syr og syr..

Jeg er begyndt at føle mig lidt presset på tiden med at blive færdig med mit juletræstæppe, så jeg syr og syr og syr. Og så udnytter jeg lige, at jeg kan se web tv, mens jeg syr :o)


Jeg er i gang med julemand 2 ud af 4, og herunder kan I se, hvor langt jeg er:



I kan se, hvordan den færdige julemand ser ud her.
Jeg ved godt, jeg har travlt, og mange siger, at jeg ikke kan nå det, men som man siger i håndbold:

Man har ikke tabt, før det sidste dommerfløjt har lydt!!

Så jeg syr og syr og syr og syr :o)

6 kommentarer:

  1. Jeg hepper på dig...!!! Kooooom så;-)

    Jeg har lavet mit livs første lille stykke broderi på mit juletræstæppe idag...!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :)

      Glæder mig til at se dit tæppe, er det sådan et stort et som mit? :D

      Slet
    2. Der kommer et indlæg nu, og det ligner på ingen måde dit (og er lidt nemmere og hurtigere at lave), men du inspirerede mig til det! Så tak for det:)

      Slet
  2. Løsningen er stategisk placering af træet i stuen og derefter på lægning af gaver

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det er sørme den bedste ide EVER! Tak :)

      Slet
    2. Det var så lidt. God weekend.

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...