søndag den 25. november 2012

Jul og gaver

I går var vi til juletræsfest på min fars arbejde. Min far er med til en del af det praktiske omkring festen, og derfor er han faktisk også på arbejde under festen. Både min mor, bror, svigerinde og niece samt os fire var med, og det var rigtig hyggeligt (selvom alle tre børn var sløje efter flere dage med feber). Vi fik æbleskiver og underholdning af Rosa fra Rouladegade. Bagefter var der tre krea-borde med forskellige former for sjov for børnene.

1. Kagepyntning

Oliver nåede at spise det meste af sin, før jeg fik taget billede

2. Nøglering med Silk Clay

Jeg kendte ikke Silk Clay på forhånd, men det skal da købes og prøves igen :)

3. Juledekoration med kogle

Oliver gad ikke rigtig mere, så den må vi lave lidt finere herhjemme :)

Jeg havde lavet et par nye øreringe til lejligheden. De er supernemme at lave - det er en lille glas-julekugle, hvor man tager 'ophænget' op og sætter en ørekrog i - og vupti et par fine juleøreringe :)


I dag flytter min bror og hans familie ind i deres nye hus, så vi var lige kort forbi med en indflytningsgave. Til Mathilde har jeg lavet en ugleranke til væg/loft, samt en frugtpose med hendes navn:

Jeg har ikke hørt fra dem, men håber da at gaverne falder i god jord. Mathildes værelse er i hvert fald lilla med pink detaljer, så farverne passer i hvert tilfald :o) De to ugler til venstre har selvlysende maver, det håber jeg ser godt ud i mørket, når hun skal sove.

Nu skal jeg snart afsted til håndboldkamp, og hvis jeg er heldig, kan jeg komme lidt videre med mit juletræstæppe i aften :) Fortsat god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...