mandag den 26. november 2012

Julegave fra arbejdet

I dag har jeg (og alle andre medarbejdere) fået en mail om, at vi hver især skal gå ind og vælge vores julegave. Det er første år at vi selv kan vælge, og det er nogle virkelig flotte ting! Jeg har valgt to ting fra, da jeg ikke gider have sengetøj eller ½ års mobilt bredbånd, så nu er der disse tre ting tilbage.

Nu er problemet bare - hvad skal jeg vælge?


Jeg har en favorit, men synes lige min mand skal være med til at vælge. Men hvad ville du vælge? Og får du julegave af arbejdet?

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver i får på dit arbejde :)
    - synes den er svært, jeg har selv lysestagerne.
    Hvad er din favorit?
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabrina.
      Min favorit er den musselmalede, men er lidt i tvivl, fordi manden meget overraskende foreslog lysestagerne (på trods af vi har et helt skab med ubrugte lysestager...) :o)
      Knus Pia

      Slet
  2. Det er da nogle vildt fede gaver, du får fra dit arbejde:-) Hvis jeg skulle vælge, så havde jeg helt sikkert valgt kaffekanden, den er bare så flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, Helena. I morges var jeg sikker på den musselmalede, men nu er jeg mere i tvivl. Mon ikke termokanden kan bruges til te i stedet? :O)
      Knus Pia

      Slet
  3. Sikke nogle lækre ting du kan vælge imellem.. Jeg havde helt sikkert valgt termokanden - den er simpelthen for skøn!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en lækker kande.. Er kommet ret meget i tvivl, for det kunne da være vildt lækkert at servere te i så flot en kande... uhhh, må snart beslutte mig, for skal vælge senest på fredag...
      Knus

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...