søndag den 18. november 2012

Kager til brormand

Både i går og i dag har jeg været i min bror og svigerindes nye hus. De skal flytte næste weekend, så der var en masse malerarbejde, som de manglede hjælp til. Min mand malede lofter og vægge i entre og badeværelse, mens jeg fik malet en masse vinduer. Begge dage har jeg/vi haft kage med til eftermiddagskaffen :)

I går var det en italiensk chokoladekage, som min bror havde valgt.


Og her til morgen biksede jeg lige en dobbelt portion af marmor-muffins med appelsin og dobbelchokolade. Begge opskrifter er fra Cupcake Heaven, hvor jeg lavede en portion af chokoladedejen og en portion af appelsindejen (og undlod den smeltede chokolade). Og smagen var god, mens udseendet ikke blev så godt, for det var lidt svært at få marmor-effekten frem i de små forme. Men mon ikke kollegaerne gerne spiser resten i morgen? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...