søndag den 11. november 2012

Krea-stilhed

Det har været en stille weekend på det kreative plan, men der har været fuld fart på hele weekenden. Lørdag formiddag med baby/børnehåndbold og efterfølgende børnefødselsdag hos naboen. Og i dag har jeg været til håndboldkamp, mens mine forældre passede ungerne. Derfor har jeg ikke nået særlig meget på det kreative plan, men i går aftes fik jeg lige syet et Iphone etui til min kusine, som snart overtager kærestens Iphone. Det er syet i jersey, og derfor kom der en del skønhedsfejl, men min kusine synes det er fantastisk - og det er jo det vigtigste :)

Sort/hvid med turkis syninger


Fredag aften lykkedes det os at sætte en fotohylde fra IKEA op i stuen. Væggen over sofaen har altid været tom, og nu fandt jeg en god ide.

Og de tre nye billeder af drengene er kommet i ramme og sat op på hylden til stor glæde - især for Oliver som flere gange dagligt fortæller, hvem der er på billederne :)

2 kommentarer:

  1. skønt at du trods travlhed har fået lidt fra hånden, og jeg synes det er en fin taske til iphonen du har tryllet frem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var dejligt bare at nå lidt, og tak :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...