mandag den 12. november 2012

Perler

Her til aften har jeg leget med perler, og nu tror jeg snart, at jeg har nok til at pynte mit store vindue med en masse selvlysende snefnug. Jeg har tidligere lavet en bunke med blå selvlysende perler (anes lige øverst i billedet), og nu er det de grønne selvlysende perler. Snefnugget er lavet på en lille sekskantet plade.


Jeg fik også lavet 3 ugler på en lille stjerne-plade, ideen er fundet på en rundtur i blogland som endte hos laralil. Jeg skal nok lige lave et par stykker mere i pink/lyserød/lilla farver, og så kender jeg en lille pige (eller måske nærmere moren), der vil blive glad for dem :)

Jeg er også nået et stykke videre på mit juletræstæppe. Det er stadig kun julemand nr. 2, så jeg har stadig LAAAAANGT igen.... Men jeg knokler videre, og tror stadig på at nå det inden juletræet skal ind i stuen :o)


Resten af ugen står på bestyrelsemøde, håndbold, overnatning med arbejdet og maling i min brors nye hus, så det kreative bliver desværre nedprioriteret i denne uge. Men på lørdag trækkes vinderen af min Give Away, og i den forbindelse vil jeg da lige byde velkommen til de 20 nye læsere :)

4 kommentarer:

  1. sikke fine ting du tryller frem med perler, jeg er stadig på det stadie hvor man laver pladen helt fuld :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte :) Min bror og jeg perlede MEGET som børn, men det er først her i efteråret, jeg er begyndt igen, og det er bare super hyggeligt, især når min store dreng er med :D

      Slet
  2. hvor hyggeligt med de perler - de Snefnug er virkelig fine
    vh
    Margit

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...