onsdag den 21. november 2012

Snefnugge kommer vrimlende

Jeg har den sidste måneds tid lavet en masse snefnug af selvlysende perler, og i dag har jeg fået pudset de to vinduer, som skulle bruges til mine snefnug. Og her sidst på eftermiddagen har jeg fået hængt mine 24 snefnug op med sytråd. Jeg er spændt på hvor selvlysende de er senere på aftenen.


I dag har jeg arbejdet hjemme, da Oliver har feber. Derfor har jeg nået at pudse vinduer og hænge snefnuggene op, for jeg har jo lige pludselig ikke 2 timers transport til og fra KBH. I morgen har jeg fri, og hele dagen er bare dedikeret til mine kreative projekter :)

God onsdag aften :o)

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud med alle de snefnug - håber de er så selvlysende som du gerne vil have :-) God kreadag i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg tror de får lidt for lidt lys til at være sådan rigtig selvlysende, men de er stadig hyggelige :)

      Slet
  2. Ihh hvor er de skønne, de er virkelig flotte - tror selv jeg vil gå igang med at lave sådan nogle snefnug, tusind tak for inspirationen :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina. Til info er de lavet på en sekskantet plade.
      mvh Pia

      Slet
  3. Bare sådan en af de små sekskantet plader? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har lavet en DIY her: http://kreativepips.blogspot.dk/2012/11/hama-snefnug-diy.html

      :o)

      Slet

Jeg elsker kommentarer, så skriv gerne et par ord :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...